Nejčastější dotazy

  1. JAKÉ VOZY NABÍZÍTE?

Nabízíme vozy značky ŠKODA a 8místné vozy značky Ford. Všechny naše vozy jsou mladší 18 měsíců a jsou servisované pouze v autorizovaných servisech.  

  1. JAKÉ SLUŽBY NABÍZÍTE?

V nabídce máme krátkodobý, dlouhodobý pronájem, operativní lesing, přistavení vozidla (za poplatek) nebo zapůjčení vozidla i s řidičem (za poplatek).

  1. CO VŠECHNO JE V CENĚ PRONÁJMU?

V ceně pronájmu automobilu je vždy zahrnuto pojištění vozidla, připojištění asistenčních služeb, veškerý servis, pneuservis, dálniční známka pro ČR, závěrečné mytí, čištění a dezinfekce vozidla a nájezd 300km za každý den pronájmu.

  1. JE VOZIDLO POJIŠTĚNÉ?

Všechny naše vozy jsou pojištěny pro provoz autopůjčovny, což zaručuje bezproblémovou likvidaci případných škodných událostí. V případě klientem zaviněného poškození našeho vozidla je účtována spoluúčast ve výši 5 % z hodnoty opravy, minimálně však 5 000 Kč.

  1. KAM MŮŽU S VAŠIMI VOZY VYRAZIT?

Pohyb našich vozidel z autopůjčovny v rámci celé EU a Švýcarska není nijak omezen. S vozidlem je možno vycestovat i mimo EU + Švýcarsko, avšak je nutné s námi předem projednat.

  1. JE OMEZEN POČET ŘIDIČŮ VOZU?

Není. Za dodržování našich smluvních a podmínek zodpovídá vždy řidič uvedený ve smlouvě o pronájmu vozidla, ale vůz může řídit kdokoliv.

  1. VYBÍRÁTE KAUCI?

Před předáním vozidla vybíráme vratnou kauci ve výši 10 000 Kč. Pokud bude vozidlo v pořádku vráceno, kauce bude vrácena v plné výši. 

  1. PŘISTAVUJETE VOZIDLA?

Po dohodě jsme schopni přistavit klientovi vozidlo na libovolné místo. Pick-up servis provádíme 24/7 a to včetně letišť v okolních státech (Polsko, Slovensko, Německo, Rakousko). V případě převzetí vozidla mimo naše pobočky můžete uhradit cenu pronájmu automobilu a kauci v hotovosti nebo platební kartou prostřednictvím mobilních platebních terminálů. V případě přistavení vozidla mimo naše pobočky je však nutno vždy dopředu složit zálohu ve výši 20 % z ceny pronájmu. 

  1. JAK JE MOŽNÉ REZERVOVAT VOZIDLO?

Vůz si u nás můžete rezervovat hned několika způsoby a to:

  • Pomocí rezervačního systému na našem webu
  • Telefonicky na naší infolince 800 45 45 45
  • Osobně na našich pobočkách

 

  1. JAK MŮŽU ZÁPŮJČKU VOZU UHRADIT?

Platbu za pronájem je možné uhradit online přes platební bránu GoPay přímo na našich stránkách, ale také hotově nebo platební kartou při převzetí vozidla. U právnických osob je možná i fakturace (po předchozí domluvě).

NA KOHO SE MŮŽU OBRÁTIT, POKUD SE POTŘEBUJI (I V PRŮBĚHU ZÁPŮJČKY) NA NĚCO ZEPTAT, POPŘ. ZÁPŮJČKU PRODLOUŽIT?
Volejte naši infolinku 800 45 45. Naši kolegové vám odpoví na všechny vaše otázky